Promocje
Spodenki z zakładkami VENICE beż
Spodenki z zakładkami VENICE beż

49,00 zł

Cena regularna: 70,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Majtki VIVIEN black
Majtki VIVIEN black

55,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
Stringi Astrid pudrowy róż
Stringi Astrid pudrowy róż

65,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Biustonosz soft AGNES granat
Biustonosz soft AGNES granat

129,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Biustonosz soft AGNES black
Biustonosz soft AGNES black

129,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Biustonosz soft Astrid pudrowy róż
Biustonosz soft Astrid pudrowy róż

119,00 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
Biustonosz VIVIEN czerwony
Biustonosz VIVIEN czerwony

99,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
Harness ASTRID green flower
Harness ASTRID green flower

69,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
Top wiązany na plecach BLING
Top wiązany na plecach BLING

99,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Majtki VIVIEN czerwone
Majtki VIVIEN czerwone

39,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
Brazyliany czerwone
Brazyliany czerwone

45,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
Majtki AGNES z siateczkowym tyłem czerwone
Majtki AGNES z siateczkowym tyłem czerwone

55,00 zł

Cena regularna: 75,00 zł

Najniższa cena: 75,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa ( Kurier Inpost) już od 250,00 zł.
Zwroty i reklamacje

 

ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY

1. Klient  ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować

Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: shop@kavska.pl  lub pocztą tradycyjną na adres: Sklep Internetowy www.kavska.pl  Kamila Radzajewska,  ul. Pogodna 55, 15-354 Białystok

4.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Klientowi prawa do odstąpienia od umowy nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia do którego, dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszonych o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu.

6. Skutki odstąpienia od umowy

a) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

b) Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

c) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje między innymi Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta)

d) Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

e) w przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmowała więcej niż 1 Produkt, zaś Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży jedynie w części (w zakresie niektórych Produktów objętych Umową sprzedaży), Sprzedawca jest uprawniony do dokonania zwrotu kosztów dostawy proporcjonalnie do zakresu, w jakim Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży. W takim przypadku Sprzedawca zwraca Konsumentowi taką część kosztów dostawy, jaka odpowiada liczbie zwracanych Produktów w stosunku do łącznej liczby Produktów objętych daną Umową sprzedaży.

f) W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, czyli koszty przesłania Towaru do Sprzedawcy.

g) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

h) Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to:

Sklep Internetowy prowadzony pod adresem www.kavska.pl przez Kamilę Radzajewską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Kamila Radzajewska, ul. Pogodna 55, 15-354 Białystok, NIP 5423397869 

REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW Z TYTUŁU RĘKOJMI

1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy.

2. Przed odebraniem przesyłki z zakupionym Produktem Klient powinien sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki, a następnie kontaktu ze Sprzedawcą, w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

3. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru, chyba że przedsiębiorca (jego poprzednik prawny lub osoby działające w ich mieniu) określił dłuższy termin przydatności towaru do użycia. Reklamację można złożyć w dowolnej formie.

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu, Klient przesyła do Sprzedawcy reklamowany Produkt, w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu. Zaleca się dokładne opisanie rodzaju wady, daty jej powstania, a także żądania Klienta w tym zakresie.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej Produktu w terminie do 14 dni.

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Reklamacji, tj. w razie stwierdzenia, że Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, Sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami KC dotyczącymi rękojmi oraz biorąc pod uwagę żądania Konsumenta, wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wady.

7. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, Sprzedawca odeśle Produkt Konsumentowi oraz dokona zwrotu części ceny. Część ceny Produktu podlegająca zwrotowi jest ustalana w takiej proporcji do ceny Produktu wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Konsumenta, Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.

9. W przypadku, gdy wymiana Produktu lub usunięcie wady Produktu jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta. W takim przypadku Sprzedawca dokona zwrotu ceny Produktu.

10. Konsument jest zobowiązany podać Sprzedawcy pełne i dokładne dane niezbędne do wysłania przez Sprzedawcę Produktu bez wad lub zwrotu ceny Produktu (poprawny adres na który ma być wysłany Produkt lub poprawne dane dotyczące rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy z powodu podania przez Konsumenta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego, (i) przesłanie Produktu wolnego od wad lub dokonanie zwrotu ceny nie będzie możliwe, (ii) dojdzie do opóźnienia w tym zakresie (iii), zwrot ceny zostanie dokonany na rachunek bankowy nienależący do Konsumenta albo (iv) Produkt wolny od wad zostanie przesłany na adres nienależący do Konsumenta.

11. Sprzedawca nie odpowiada za wady Produktu, gdy Konsument w chwili zawarcia Umowy sprzedaży o tej wadzie wiedział.

12. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Polski. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Polski prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego.

13. Konsument może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji producenta. W przypadku, gdy Produkt jest objęty gwarancją, informacja na ten temat każdorazowo znajdzie się w opisie Produktu w Sklepie. Szczegółowe warunki wykonywania uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa w niniejszym ustępie, znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączanej do Produktu objętego przedmiotową gwarancją.

14. Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:

a) listownie, na adres: : Sklep Internetowy www.kavska.pl Kamila Radzajewska ul. Pogodna 55, 15-354 Białystok

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@kavska.pl



 

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:     

2. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

3. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,

4. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.

6. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl